tag:blogger.com,1999:blog-1365567147186110689.post6389901464552484934..comments2018-10-09T15:44:18.037-07:00Comments on Ügyfélkiszolgálás másképp: "1 fő profi telefonost keresek időpont egyeztetésre"Katona Erzsébethttp://www.blogger.com/profile/11062838600641266263noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-1365567147186110689.post-65117258066648404202011-09-16T07:06:54.957-07:002011-09-16T07:06:54.957-07:00Kedves TN!
Örülök a kérésének, nagyon szívesen seg...Kedves TN!<br />Örülök a kérésének, nagyon szívesen segítek egy „jó álláshirdetés” szövegének megírásában. <br />Mi kell ehhez? Egy cég, amely valamilyen tevékenységet folytat, és valamilyen munkaerő gondja van. Meg kell nevezni ezt a munkakört, amelyhez jó esetben lenni kell egy jól megfogalmazott, részletes munkaköri leírásnak. Ez azért fontos, hogy a betöltendő munkakörhöz így világossá válik milyen kompetenciák, képességek, készségek kellenek, valamint milyen szaktudás, milyen elvárások, felelősségi körök tartoznak hozzá, milyen bérezési, egyéb feltételek mellett. Ennek alapján megfogalmazhatóak azok a paraméterek, amelyekkel a cégvezetés egy adott munkakör betöltésére kiír egy pályázatot. <br />Célszerű minél konkrétabban megfogalmazni a feladatot azokkal az erőségekkel, amelyekkel a vállalat célkitűzése miatt szükség van arra, hogy a pályázók mindenképpen rendelkezzenek ezekkel a képességekkel. Így nem fognak olyan munkavállalót keresni aki, 6 az egyben Leonardo da Vinci gyenge utánzata: kávét főz, telefonon fogadja az ügyfelek hívását, raktáros, rendeléseket intézi, és mellesleg még hozzá tartozik a bérszámfejtés is, és egy kicsit a marketing is, mondanunk sem kell mindehhez tulajdonosi szemlélete is van, a leendő minimálbérre bejelentett alkalmazottnak!<br />A telefonos szakmára visszatérve, nem célszerű call centrenek nevezni azt a szobát, ahol 3 telefon van egy helyiségben, mert, olyan pályázó fog jelentkezni a call centeres munkára, aki valóban ott dolgozott, csak éppen 100-an dolgoztak egy helyiségben, számítógépes felületen. Így a munkaadó megkíméli magát és a pályázókat is a felesleges köröktől, ha pontosan azt írja, amire van szüksége. (És az a szükséglet egy ember tudásával, kvalitásával legyenek elvégezhetőek.)<br /><br /> Szeretnék még rámutatni, hogy a cikkben bemutatott hirdetésben nem a hirdetés megszövegezésével volt önmagában csak a baj, hanem az üzenettel is. Azért keres gyakorlott embert, hogy a rábeszélés működjön, mindegy hogyan, csak érje el a dolgozó a munkaadó által elvárt szintet. Ehhez a biztosítékot is megoldottnak vélte a hirdető, alapbér és rá jutalékot kap a dolgozó, ha van időpont. Biztos lehet benne bárki, hogy lesz időpont, mert keresni akar a munkavállaló. Olyan, ami naponta borzolja sok ember idegeit, és ami ellen küzdök, ezért írtam ezt a cikket! <br />Sokan és nagyon rosszul használják a telefont, mint a kapcsolatépítés eszközét. Emiatt inkább lesz a kapcsolatrombolás eszköze, és ezzel nagyon sok embernek okoznak bosszúságot, és ami még rosszabb, kárt is. <br />Remélem sikerült segítséget adnom Önnek, kedves TM a hirdetés megfogalmazásához, ha lenne még kérdése várom, tegye fel bátran! <br />További érdekes cikket olvashat még bővebben a Hírmagazinunkban, ha feliratkozik a honlapunkon: www.alitera.hu <br />Üdvözlettel: Katona ErzsébetKatona Erzsébethttp://www.alitera.hunoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1365567147186110689.post-88271369014787632022011-09-14T10:09:57.855-07:002011-09-14T10:09:57.855-07:00Kedves Böbe!
Egy jó hirdetésre láthatnánk egy pél...Kedves Böbe!<br /><br />Egy jó hirdetésre láthatnánk egy példát.<br /><br />Köszi<br /><br />TNTNhttp://voip-specialist.blogspot.comnoreply@blogger.com